Smeg LSA6147BH

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Smeg LSA6147BH op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Beszy 09-11-2013
Geschreven voor: Smeg LSA6147BH

Vaatwasser die er mooi uit ziet maar veel tekortkomingen heeft.
Instellen van de vaatwasser gaat omslachtig.
Was resultaat is matig op lagere temperaturen.
Grootste minpunt is de beroerde indeling van de vaatwasser. Als er normale avondeten borden worden gebruikt zijn die al te groot. Gevolg is dat de sproeiarm er achter blijft hangen.
Verder is het niet mogelijk in de boven korf hoge glazen te plaatsen, deze vallen nogal snel om en passen bijna niet.

Samenvattend: leuk uitziende vaatwasser die je eigenlijk als erg matig mag kwalificeren. De volgende vaatwasser wordt er zeker weer in van Duitse makerlij en met de bijbehorende bruikbaarheid.

Megasponsor15 15-01-2010
Geschreven voor: Smeg LSA6147BH

De vaatwasser via internet besteld e is netjes zonder beschadigingen afgeleverd voor een mooi prijsje.

Bevalt echt heel erg goed! De vaat is perfect droog, perfect schoon en de machine droogt ook heel mooi uit. Dit alles op het kortste programma van 70 minuten en goedkope "losse" producten(regenereerzout,glansspoel en goedkope blokjes als wasmiddel). De eerste keer met alles in een product gedaan(5 in 1)en dat was een tegenvaller!. Gewoon losse producten gebruiken! dit wordt ook door de experts aangeraden op internet, zowel beter voor de vaat als de machine.De vaat komt hier op deze manier schoner uit dan bij mijn vriendin d'r Miele met 3 in 1 product!

Ik had alleen gehoopt dat ie iets stiller zou zijn(went wel). Er valt mee te leven daar niet van, immers voor deze prijs mag je niet te hoge eisen stellen. Hij komt behoorlijk degelijk op me over deze machine.Laat je niet afschrikken doordat het kortste programma 70 minuten is, immers de meeste machine's kosten het dubbele!Voor dat verschil in stroom kun je heel erg lang wassen!

Net wat iemand al hier schreef: voor deze prijs is dit een topper!Gewoon een simpel maar doordacht ding, wat wil je nog meer? Je hoeft niet meteen in paniek te raken mocht hij de geest geven na een paar jaar(stel dat), dat is bij de duurdere wel anders.

nancy1975 06-08-2009
Geschreven voor: Smeg LSA6147BH

Deze vaatwasser is echt een topper! het enige wat ik absoluut niet begrijp is dat het een AAB vaatwasser is. De B staat voor het droge nu hij droogt beter dan mijn vorige machine die wel AAA had alles is nu kurkdroog.Het enige wat ik jammer vind is dat ik hem niet veel eerder heb aangeschaft.

thijsleeuw 25-05-2009
Geschreven voor: Smeg LSA6147BH

Vaatwasser vrijdag bezorgd gekregen en direct aangesloten. Dit ging erg snel en gemakkelijk. De slangen die aan de vaatwasser zitten zijn lang genoeg.

Bij het inruimen viel het me op dat de indeling van de bovenste korf matig is. Veel stangetjes lopen niet door waardoor mijn grote glazen snel omvallen. Bij het dichtdoen van de vaatwasser moet eerst de bovenste korf goed erin geschoven worden, bij mijn vorige vaatwasser deed ik dit altijd door er met de klep tegenaan te duwen. Dit kan bij deze vaatwasser niet. Toen ik de bovenste korf met veel glazen en aardewerk beladen had, boog deze lichtjes door waardoor de spuitmond bij het terugschuiven niet op de spuitmondopening aansluitte, hierbij moest ik hem helpen.
De bovenste korf is eenvoudig in hoogte verstelbaar doormiddel van een knop aan de rechterkant.

De onderste korf rijd net als bij ander vaatwassers op de klep naar buiten. De korf schiet vaak uit de baan als ik de korf niet precies in het midden naar buiten trek.

De vaatwasser is erg eenvoudig in bediening, alles staat duidelijk in de handleiding beschreven. Wat ik erg handig vind is de spoelfunctie en de uitgestelde start. De uitgestelde start is de rede dat ik deze vaatwasser heb gekocht. (dag/nacht-stroom)

Als de vaatwasser aanstaat hoor je deze nouwelijks, hij is erg stil dus.

De vaatwasser maakt ook erg goed schoon, ALLES kwam schoon uit de vaatwasser, zelfs de pannen met opgedroogde resten.

Jammer is dat de vaatwasser niet alles goed droog krijgt, want de klep wordt ook niet helemaal droog. Misschien komt dit omdat ik de vaatwasser op een rubber mat heb geplaatst en dat de ventilatie aan de onderkant van het apparaat zit?

al met al een goed prijs-kwaliteitverhoudig van deze vaatwasser.

Robinet 30-11-2008
Geschreven voor: Smeg LSA6147BH

Dit is m'n eerste. Vreselijke spijt dat ik niet 15 jaar eerder zo'n ding kocht. Heerlijk. Deze doet 't prima! Direct aangesloten op de warmwaterboiler (gas). Zodoende razendsnel een heerlijk schone vaat. En Meer toeters en bellen op zo'n ding heb je m.i. niet nodig. De simpelste lijkt mij de beste aankoop!

smeg 07-07-2008
Geschreven voor: Smeg LSA6147BH

wij hebben deze vaatwasser gekocht om de prijs en omdat de vorige (sanuzzi)na 8 jaar de wieltjes van de rekken allemaal eraf waren en deze eigenlijk van ellende in elkaar donderde
de prijs was zeer gunstig te noemen en van binnen is hij qua rekken en ruimte goed in te pakken(veel ruimte)
tot nu toe ben ik zeer tevreden over het was en droog resultaat
ik wil hiet trouwens aan toevoegen dat het in hoogte verstelbaar rek(boven)voor ons echt ideaal is omdat wij vrij grote platte borden hebben
in de vorige vaatwasser moesten we de borden volledig schijn in het onderste rek zetten anders kwam de bovenkant van de borden tegen het sproeimechanisme

kortom goede vaatwasser voor een zeer goede prijs!

R-OO-B 21-01-2008
Geschreven voor: Smeg LSA6147BH

Vaatwasser met een hele goede prijs/kwaliteitsverhouding. Wasresultaat is goed. Alleen vieze ovenschalen krijgt hij niet goed schoon.
Het droogresultaat vind ik goed. Alleen bij diepe onderkanten van kopjes enzo blijft soms wat water staan. Verder is het apparaat zeer stil. In onze open keuken hebben wij totaal geen last van het apparaat als er bijvoorbeeld bezoek is. De handleiding van het apparaat is beroerd. Maarja, de bediening is uitermate gebruiksvriendelijk. De knoppen op het apparaat zijn verdiepd weggewerkt, netter dan bij andere vrijstaande vaatwassers. Het wit metalen voorpaneel is redelijk dun (gevoelig voor deuken bij stoten). Wij zijn erg blij met dit koopje.

mark B en R 24-11-2006
Geschreven voor: Smeg LSA6147BH

Voor deze prijs een prima apparaat. De hoogte verstelling van het bovenrek is
niet direct logisch ( alleen rechter zijde) maar wel effectief. Aparte knop
voor gebruik 3 in 1 tabletten.